Sukienka do pracy

Sukienki do biura. Jak stylowo wyglądać w pracy!

Rate this post

Codziennie stoisz przed szafą i nie możesz zdecydować się na odpowiedni strój do biura? Nie masz pomysłu na biurowy dress code? Czarne sukienki do pracy kojarzą Ci się z nudą i surowymi zasadami szefa? Przedstawiamy kilka porad, które pomogą się przydać w zmianie Twojej garderoby.

Biurowy dress code dla pań głównie kojarzony jest z czarnymi garsonkami czy też białymi koszulami. Wbrew pozorom stylizacja do pracy nie musi być taka nudna. Sprawdź, w jaki sposób dobierać sukienki do pracy.

Klasyczny styl do biura

Pierwszą zasadą w dobieraniu sobie stylizacji jest minimalizm. Dlatego też, najlepszą opcją dla pań jest prosta, klasyczna, ołówkowa sukienka. Taka stylizacja nigdy nie wyjdzie z mody, ponieważ w ten sposób można naturalnie podkreślić kobiece kształty, bez wyzywającego efektu. Sukienki do biura powinny być na krótki rękaw lub ewentualnie o długości 3/4. Ołówkowa sukienka powinna być za kolano, zestawiona z cielistymi rajstopami i klasycznymi szpilkami. Drugą zasadą w dobieraniu odpowiedniej stylizacji do pracy jest jej materiał. Warto przed kupnem sprawdzić jej jakość. Zamiast poliestru, wybrać wiskozę lub inny naturalny materiał. Jest to niezbędne przy wysokich temperaturach, w których mogą pojawić się nieprzyjemne plamy na sukienkach. Takie sukienki do biura pokazują przede wszystkim profesjonalizm, styl oraz kobiecość.

Jakie kolory wybrać?

Bez względu na to, jaki dress code panuje w biurze, stonowane kolory zawsze wyglądają dobrze! Dlatego więc, sukienki do biura powinny być w odcieniach szarości, butelkowej zieleni, granatu i czerni, bez metalicznego połysku. Kolory nie muszą być nudne! Wraz ze zmieniającą się porą roku, warto zadbać o rozjaśnienie całej kolorystyki. Jeżeli zimą zazwyczaj wybiera się ciemne barwy, latem można zamienić czerń na beże lub kolory pastelowe i uzupełnić całość stylizacji delikatnym naszyjnikiem.

Mniej znaczy więcej!

Jeśli chodzi o dodatki do sukienek do pracy, zawsze warto kierować się zasadą „mniej znaczy więcej”. Biżuteria powinna być delikatna, nie rzucająca się w oczy. Nawet, jeżeli jest to markowy zegarek z dużym logo producenta – taki dodatek powinien zostać w domu. Niepotrzebny przepych, źle wpływa na nasz wizerunek. Podobna sytuacja jest z dużymi torebkami z breloczkami lub tak popularnymi pomponami, które czasami mogą być uznane za tandetę. Najlepiej więc skupić się na dwóch dodatkach, które podkreślą charakter całej stylizacji, na przykład naszyjnik i pierścionek.

Sukienki do pracy nie muszą być nudne! Można wzbogacić stylizacje odpowiednimi dodatkami, które sprawią, że czarna, ołówkowa sukienka biurowa stanie się stylowa i nowoczesna. Ciekawa biżuteria, klasyczne buty, dobrej jakości torebka doda nie tylko profesjonalizmu, ale również zwiększy poczucie pewności siebie.